Lid worden

Lid worden van de Franeker Watersport Vereniging (FWV) kan met en zonder boot. Het lidmaatschap staat los van het gebruik van een ligplaats. Wel moet u lid zijn om in aanmerking te komen voor het gebruik van een ligplaats.

U kunt u aanmelden via het inschrijfformulier FWV.

De tarieven voor lidmaatschap, entreegeld (éénmalig), en ligplaatsen worden jaarlijks vastgesteld.

Leden hebben toegang tot de activiteiten van de FWV, ontvangen nieuwsbrieven en het clubblad ’t Spuigat. Bent u lid, maar heeft u geen vaste ligplaats in onze haven, dan krijgt u twee gratis overnachtingen in onze haven.

Als u zich opgeeft als lid geeft u daarmee tevens te kennen dat u instemt met de statuten van de Franeker Watersport Vereniging en het jachthavenreglement.

Faciliteiten

Vuilwatertank

Gratis Fietsen

Copyright 2024 Watersport Vereniging Franeker   |   Frisia 11   |   Privacyverklaring   |   Ledenlogin   |       WMMEDiA